ဒီတစ္ေခါက္ေတာ့ အရင္က စကားအျဖစ္နဲ႔ ေျပာျဖစ္ေပမယ့္ အေသအခ်ာ မေဆြးေႏြး ျဖစ္ေသးတဲ့ အေၾကာင္းအရာ တစ္ခုကုိ ေျပာျဖစ္လိမ့္မယ္ ထင္ပါရဲ့။ မၾကာေသးမီက ရန္ကုန္နဲ႔ မနီးမေ၀း နယ္ျမိဳ ့ ကေလး တစ္ျမိဳ႕ကုိ ခရီးထြက္ျဖစ္ ပါတယ္။ အဲ ဒီျမိဳ႕ကေလး ကေန ေန႔၀က္ ခရီးသာသာမွာ ရိွတဲ့ ရြာကေလး တစ္ရြာ ကုိလည္း အေရာက္ သြားခဲ့ရ ပါတယ္။ ရြာက ေတာ္ေတာ္ကေလး အိမ္ေျခ မ်ားပါတယ္။ ရြာဦးမေတာ့ ကုိးေတာင္ျပည့္ ေစတီၾကီးနဲ႔ ေရကန္ၾကီး တစ္ကန္လည္း ျမင္လုိက္ပါရဲ့။ ျပီးေတာ့ ရြာဦးေက်ာင္းၾကီး ကလည္း ဟည္းလုိ႔ေပါ့။ ရြာကုိ ေလ့လာေရးလာတာ မဟုတ္ေလေတာ့ ကုိယ္ေရးကုိယ္တာ ကိစၥကိုပဲ ပထမ ဦးတည္ လုပ္ရတာေပါ့။ ျပီးလုိ႔ အခ်ိန္နည္းနည္း ရရင္ေတာ့ ရြာဦး ေစတီၾကီးနဲ႔ ဘုန္းၾကီး ေက်ာင္းၾကီးကုိ သြားမယ္လုိ႔ စိတ္ကူးထားလုိက္ မိတယ္။ ကိစၥ ေစာေစာျပီးတာနဲ႔ ရြာခံနဲ႔ သာေရးနာေရး စကားေျပာမိမွပဲ ဒီဇာတ္လမ္းက စျဖစ္ေတာ့တယ္။
ညီမေရ . . .
ဒီရြာမွာ ဗုဒၶဘာသာ ကုိးကြယ္တာ ဆယ္အိမ္ေတာင္ မျပည့္ရွာေတာ့ ဘူးတဲ့။ ျပီးေတာ့ အဲဒီ ဘုရား၊ ေက်ာင္းကန္ဟာ ဆရာ ဒကာနဲ႔ မစည္ကားခဲ့တာ ဆယ္စုႏွစ္ ႏွစ္စုေလာက္ေတာင္ ရိွျပီ ဆုိပါလား။ ဒီေက်ာင္းၾကီး မွာလည္း ေက်ာင္းထုိင္ ဆရာေတာ္အျဖစ္ ေတာထြက္ ရဟန္းၾကီး တစ္ပါးသာ ရိွေတာ့သတဲ့။ ကုိးေတာင္ျပည့္ ေစတီေတာ္ ၾကီးလည္း ထုံးသကၤန္း ကပ္သူေ၀းလုိ႔ ဆီမီး ေရခ်မ္းေတာင္ အပူေဇာ္ မခံရတာ ေတာ္ေတာ့္ကုိ ၾကာခဲ့ပါျပီလုိ႔ ရြာခံ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ တစ္ဦးက ၀မ္းပန္းတနည္း ေျပာရွာပါရဲ့။
ညီမေရ . . .
အနားၾကည္လုိ႔ အလယ္ေနာက္ တဲ့ ေကာသလႅ အိပ္မက္ကေတာ့ အဲဒီ ေနရာမွာ မွန္လုိက္ေလလုိ႔ ေျပာရေတာ့ မွာပဲ။ တုိ႔ ဗုဒၶဘာသာ ၀င္ေတြ အဂၤလန္တို႔ ဘာမင္ဂန္တုိ႔ ျပင္သစ္တုိ႔ အေမရိကန္တုိ႔ မြန္ဘုိင္းတုိ႔မွာ ရိွရိွသမွ် ဓနအင္အားေတြ ပုံေအာျပီး သာသနာ အထြတ္တင္ လုပ္ငန္းၾကီးေတြ လုပ္ေနၾက ေပမယ့္ တုိ႔ျမန္မာႏုိင္ငံ ထဲမွာေတာ့ သာသနာ့ ေရေသာက္ျမစ္ေတြ ခမ္းေျခာက္ကုန္ၾက ပါေရာ့လား။
ညီမေရ . .
ဒီကေန႔ သာသနာေတာ္မွာ ဆရာအျဖစ္ အားထားရမယ့္ ဘုရားရွင္ရဲ့ သားရဟန္းေတာ္ ေတြကုိ ဘယ္ေနရာ ကမ်ား ေပၚထြက္ လာၾကပါလိမ့္။ ဘယ္ ေနရာကမ်ား ေမြးထုတ္ ေပးလုိက္ၾကတာ ပါလိမ့္။ ခပ္ရွင္းရွင္း မေထာက္မညႇာ ေျပာရရင္ ေက်းလက္ ေတာနယ္ေတြကပဲ မဟုတ္လား။ ရန္ကုန္လုိ ျမိဳ႕ၾကီး ျပၾကိီးကေန သာသနာ့ ၀န္ထမ္း ရွင္ရဟန္းေတြ ဘယ္ေလာက္မ်ား ေမြးထုတ္ေပးႏုိင္ ခဲ့သလဲ စဥ္းေတာ့ စဥ္းစားစရာပါ ညီမေရ။ ဟုတ္ပါရဲ့… ျမိဳ႕ၾကီးျပၾကီးနဲ႔ မနီးတဲ့ ေက်းလက္ ေတာနယ္ေတြ ကေန တုိ႔ ဗုဒၶဘာသာ ၀င္ေတြအတြက္ ဆရာ ျဖစ္လာမယ့္ ရဟန္း အေလာင္းအလ်ာ သာသနာ့ အာဇာနည္ ေတြကုိ ရြာဦးေက်ာင္း အသီးသီး ကေန ဥပဇၩာယ္ ဆရာေတြ ကေန ေမြးထုတ္ ေပးလုိက္ၾကတာ မဟုတ္လား။ အဲဒီကေန ျမိဳ႕ၾကီးျပၾကိီးက စာသင္တုိက္ေတြ ေရာက္လာ။ အလတ္တန္း အၾကီးတန္းေတြ အဆင့္ဆင့္ေအာင္၊ စာခ် ဆရာေတာ္ေတြ ျဖစ္လာ။ ေနာက္ ဓမၼာစရိယ ေအာင္ပန္းကုိ လက္လွမ္း ႏိုင္ခဲ့ၾကတယ္ ဒီလုိ မဟုတ္လား။ အခုေတာ့ သာသနာ့ အညြန္႔အဖူးကုိ ေမြးထုတ္မယ့္ ေက်းလက္က ေက်ာင္းကန္ ဇရပ္မွာ က်ီးနဲ႔ဘုတ္ ျဖစ္ေနတဲ့ အျပင္ ၾသကာသ ကန္ေတာ့ခ်ိဳးကုိ ေျဖာင့္ေအာင္ မရြတ္ႏုိင္ရွာတဲ့ ဒကာေတြနဲ႔ မယားေသ သားကြဲ စီးပြားပ်က္လုိ႔ ရဟန္းေဘာင္ တက္လာတဲ့ ေတာထြက္ၾကီးေတြ ကလည္း ရွစ္ပါး သီလေတာင္ အႏုိင္ႏုိင္ ဆုိေတာ့ ဒီရြာနဲ႔ ဒီသာသနာဟာ ေရရွည္မွာ ရင္ေလးစရာပါ ညီမေရ…။
ႏုိင္ငံေတာ္ သံဃာ့၀န္ေဆာင္ ဆရာေတာ္ တစ္ပါးကေတာ့ မိန္႔ဖူးပါရဲ့။ ေက်းလက္ကို အေျခခံထားတဲ့ ဒီသာသနာမွာ သာသနာရဲ့ ေရေသာက္ျမစ္ ျဖစ္တဲ့ ေက်းလက္ ေဒသမွာ သာသနာ့ ေရေသာက္ျမစ္ေတြ ခမ္းေျခာက္ ေနတာဟာ အခ်ိန္မီ ကုစားရမယ့္ အေရးအၾကီးဆုံး အလုပ္လုိ႔ မိန္႔ပါတယ္။ ေက်းလက္ ေဒသ ကေန သာမေဏ ဘ၀ကစလုိ႔ ဓမၼာစရိယ အျဖစ္ အဆင့္ဆင့္ တက္လွမ္းလာ ခဲ့တဲ့ ဆရာေတာ္ေတြ ထဲက ဘယ္ႏွစ္ပါးမ်ား ေက်းလက္ေဒသ ကုိယ့္ေျမ ကုိယ့္ေရမွာ သာသနာ့၀န္ ထမ္းဖုိ႔ စိတ္ကူးခဲ့ၾက ဖူးပါသလဲ။ ကုိယ့္လုိ ဓမၼာစရိယ ဆရာေတာ္ေတြ ကုိယ့္ေျမမွာ ထြက္ေပၚဖုိ႔ စိတ္မ်ား ကူးမိၾကပါ ေလစလုိ႔ ဆရာေတာ္က ေမးခြန္း ထုတ္ခဲ့ဖူးပါတယ္ ညီမရယ္။
ညီမေရ . . .
အဲသလုိ ေက်းလက္ ေတာရြာမွာ ရွစ္ပါးသီလ ေျဖာင့္ေအာင္ မေပးတတ္တဲ့ ေတာထြက္ ရဟန္းၾကီးေတြ ရိွေနေသးတာ ကုိပဲ ၾကံဖန္ ေက်းဇူး တင္ရမယ္လုိ႔ တကၠသုိလ္က ကထိက ဆရာ တစ္ေယာက္က ေျပာခဲ့တယ္ကြဲ႔။ ဘုရား ေက်ာင္းကန္မွာ ရဟန္းေတာ္ေတြ တစ္ပါးမွ မရိွေတာ့တဲ့ အျဖစ္ေတြ ျဖစ္ေနၾကရလ႔ုိ ပါတဲ့။ ရန္ကုန္ျမိဳ႕နဲ႔ ဘယ္ေလာက္မွ မေ၀းတဲ့ ဥကၠံျမိဳ႕ ဘုရားၾကိီးတုိက္ ဘုရားၾကီးဂုိဏ္း ဂုိဏ္းအုပ္ ဆရာေတာ္ၾကီး တစ္ပါးကေတာ့ ဘုရားၾကီးဂုိဏ္း ဓမၼစက္ေရာက္တဲ့ ေက်းရြာ သုံးဆယ္ ေက်ာ္ေက်ာ္မွာ အနည္းဆုံး ဆယ့္ငါးရြာ ေလာက္မွာ ေက်ာင္းထုိင္ ဘုန္းၾကီး မရိွတဲ့ ျပႆနာကုိ ေက်ာင္းထိုင္ ဘုန္းၾကီး ရွာရတဲ့ဒုကၡက မေသးဘူးလုိ႔ မိန္႔ေတာ္မူ ျပန္တယ္။ ေက်ာင္းထုိင္ ဘုန္းၾကီး ရျပန္ေတာ့လည္း ေစာေစာက ေရးျပခဲ့သလုိ ေတာထြက္ ၾကီးေတြ နဲ႔ပဲ တ၀ဲ၀ဲလည္ရ ျပန္တာတဲ့ကြယ္။ ဒါျဖင့္ရင္ ဒီေတာ ဒီနယ္ေတြမွာ သာသနာ့ အညြန္႔အဖူးေတြ ေပၚလာဖုိ႔ ေ၀းစြ၊ ဗုဒၶဘာသာ ဆုိတာကုိ ပီပီျပင္ျပင္ ၾကည္ၾကည္စင္စင္ လမ္းျပေပးႏုိင္မယ့္ ဆရာစစ္ ဆရာေကာင္းေတာင္ ေပၚမလာ ႏုိ္င္တာဟာ တုိ႔ဘာသာ တုိ႔သာသနာ အတြက္ ၀မ္းနည္းစရာ မေကာင္းေပ ဘူးလား။ ရြာငယ္ ဇနပုဒ္ေတြက ဂုဏ္ယူစရာ ေကာင္းေလာက္ေအာင္ ဓမၼာစရိယ ေအာင္ပန္းကုိ ဆင္ျမန္းခဲ့တဲ့ တုိ႔ဆရာေတာ္ေတြ မဟာ ဓမၼာစရိယက စလုိ႔ ေဟာ အခုဆုိရင္ အိႏိၵယလုိ ထုိင္းလုိ သိရိလကၤာလုိ ႏုိင္ငံေတြ မွာေတာင္ ဓမၼနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ပါရဂူဘဲြ႔ေတြ ဆင္ျမန္းႏုိင္ဖုိ႔ အားသြန္ခြန္စုိ္က္ ေနလုိက္ၾကခ်ိိန္မွာ အခု တုိ႔နုိင္ငံက အခုပစၥကၡ အခ်ိန္မ်ဳိးနဲ႔ ယွဥ္ထုိး ၾကည့္ရင္ေတာ့ အင္း ၀မ္းသာ ရမွာလား ၀မ္းနည္း ရမွာလားေတာင္ ေျပာမျပတတ္ ေအာင္ပါပဲ။
တုိ႔ေက်းလက္ ေတာနယ္က ဓမၼစာေပ ပါရဂူၾကီးေတြ တစ္ပါးျပီးတစ္ပါး ေပၚထြန္းေနခ်ိန္ မွာေတာ့ ဒီသာသနာ ဒီဆရာေတြကုိ ေမြးထုတ္ ေပးလုိက္တဲ့ တုိ႔ေက်းလက္ ေတာနယ္မွာေတာ့ ဘုရားနဲ႔ ဇရပ္ေက်ာင္းမွာ ေဟာင္းေလာင္းၾကိီး ျဖစ္ကုန္ၾကပါ ေပါ့လား။ ဆရာမရိွရွာတဲ့ အဲသည့္ ေက်ာင္းကန္ ဇရပ္မွာ ဒကာေတြ ဘယ္ႏွယ့္ သာသနာ ျပဳၾကရပါ့။
ညီမေရ . ..
လြန္ခဲ့တဲ့ ၂၀၀၀-ျပည့္ႏွစ္ တုန္းက မုန္တုိင္း မဆင္ေသးတဲ့ ဧရာ၀တီ တုိင္းဘက္က ေက်းရြာ ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားကုိ ေရာက္ခဲ့ရစဥ္ တုန္းက ဒီျပႆနာ ၾကီးကုိ ရိပ္စားမိေပမယ့္ ေရရွည္ကုိ မေတြးခဲ့မိတာ ၀န္ခံရမွာပါ။ ရွားရွားပါးပါး အၾကီးတန္း ေအာင္ျပီးတဲ့ ရဟန္းေတာ္ေလး တစ္ပါးကေတာ့ သူ႔ေျမ သူ႔ေရမွာ သူ႔ဘုိးဘြားက လွဴဒါန္းထားတဲ့ ဘုရားေက်ာင္းကန္ အတြက္ တက္လမ္း မရွာေတာ့ဘဲ အေျခခ်ျပီး သာသနာ ျပဳေနတယ္ ၾကားေတာ့ ၀မ္းသာအားရ ရိွလုိက္တာ။ ဒါမွ သာသနာ့ အာဇာနည္ကြလုိ႔ ကုိယ့္ဘာသာကုိယ္ သတ္မွတ္ထားတဲ့ စံႏႈန္းနဲ႔ တုိင္းျပီး ၀မ္းသာပိတီ ျဖစ္ရတယ္။ ရြာက ကေလးငယ္ေတြ အတြက္ ယဥ္ေက်း လိမၼာသင္တန္း ေပးလုိ႔ သာမေဏ ငယ္ေတြ ေမြးထုတ္မယ္ ဆုိေတာ့ ဒီရဟန္းေတာ္ ကေလးအတြက္ ႏွစ္ေထာင္းအားရ ရိွလုိက္တာေလ။
ညီမေရ. ..
မင္းကြန္းတိပိဋက ဆရာေတာ္ ဘုရားၾကီးဟာ သူ႔သက္တမ္း တစ္ေလွ်ာက္မွာ အဓိကက်တဲ့ လုပ္ငန္း တစ္ခုဟာ သူ႔လို တိပိဋကေတြ ႏုိင္ငံ အႏွံအျပားက ေပၚထြန္းလာေရး ပဲလုိ႔ သိရျပန္တယ္ကြဲ႔။ အဲသလုိ ၾကိဳးပန္းခဲ့လို႔လည္း တိပိဋက ေအာင္ပန္းေတြ တစ္ပြင့္ျပီး တစ္ပြင့္ မင္းကြန္းမွာ ပြင့္ခဲ့တာ ကမာၻအသိပါ ညီမရယ္။ ရန္ကုန္ျမိဳ႕ ကမာၻေအး တိပိဋက ဆရာေတာ္ ဥဴးသုမဂၤလာ လကၤာရ ကေတာ့ သာသနာ့ အညြန္႔အဖူးေတြ ေပၚဖုိ႔ သာမေဏေက်ာ္ စီမံကိန္းၾကီး ေရးဆြဲခဲ့တယ္ မဟုတ္လား။ ေဟာ သီတဂူ ဆရာေတာ္ ဘုရားၾကီး ကလည္း စစ္ကုိင္း ေတာင္႐ုိးမွာ သီတဂူ ကမာၻ႔ဗုဒၶ တကၠသုိလ္ၾကီး တည္ေထာင္လုိ႔ သာသနာ့ အာဇာနည္ေတြ တစ္ပါးျပီး တစ္ပါး ေမြးထုတ္လုိ႔ တာ၀န္ ေက်ခဲ့ၾကတယ္ မဟုတ္လား။ ေစာေစာက ေရးခဲ့သလုိ ဥကံၠျမိဳ႕ ဘုရားၾကီးတုိက္ရဲ့ ဓမၼစက္ ေအာက္မွာရိွတဲ့ ရြာကေလး အေၾကာင္း ဆက္ၾကဦးစုိ႔ရဲ့။ အစ္ကုိ ေရာက္သြားတဲ့ ရြာဟာ ဥကၠံၿမိဳ႕ အပုိင္က ဘုရားၾကီးတုိက္ ဓမၼစက္ေရာက္တဲ့ ပ႒ာန္းကုန္း ဆုိတဲ့ရြာပါ။ တကယ္ေတာ့ အဲဒီရြာဟာ ဥကၠံျမိဳ႕ကေန လွည္းဆင့္လုိက္ရင္ ေန႔၀က္သာသာမုိ႔ ခုလုိ ဆုိင္ကယ္ေခတ္၊ ေထာ္လာဂ်ီ ေခတ္မွာ သံုးနာရီသာသာ ခရိီး ရယ္ပါ။ ျမိဳ႕ေတာ္ ရန္ကုန္နဲ႔ ဥကၠံဟာ ေလးနာရီသာ ၾကာတာမုိ႔ ရန္ကုန္ကေန အဲဒီရြာကုိ မနက္ ေျခာက္နာရီေလာက္ ထြက္ရင္ မြန္းလြဲ တစ္နာရီ မထုိးခင္ ေရာက္တာမုိ႔ အဲသည္ေလာက္ ခရီးေလးမွာ သာသနာ ကြယ္ရေတာ့မွာကို ေတာ္ေတာ္ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္ရျပန္ပါတယ္။
ညီမေရ . . .
ဒီရြာဟာ အစ္ကုိ စာအစမွာ ေရးျပခဲ့သလုိ ေက်ာင္းၾကီး ရခုိင္နဲ႔ ကုိးေတာင္ျပည့္ ေစတီၾကီးနဲ႔ပါ။ အခုေတာ့ ဒီရြာမွာ တုိ႔ဘာသာဝင္ အေရအတြက္ဟာ ဆယ္အိမ္ေတာင္ မက်န္ေတာ့ ဘူးတဲ့။ တုိ႔ ဘာသာ၀င္ေတြ နည္းတာမုိ႔ ရြာဦးေက်ာင္းက ေတာထြက္ ရဟန္းၾကီး ခမ်ာလည္း ဆြမ္းကြမ္း ခက္ရွာေပမေပါ့။ ရြာကလည္း ဆင္းရဲ၊ ႐ုိးမက ဆင္အုပ္ကလည္း သတင္းေတြထဲ ပါသလုိ ေန႔ေန ့ညညဆုိေတာ့ ခမ်ာမ်ားမွာ ဘုရား တရားလည္း ဂ႐ုစုိက္ႏုိင္ပုံ မရရွာေပဘူး။ ဒါေပသိ ပဌာန္းကုန္းက ေတာထြက္ ရဟန္းၾကီး ကေတာ့ သူ႔နည္း သူ႔ဟန္နဲ႔ တု႔ိဘာသာ တုိ႔သာသာနာ ေတာ္ၾကီးအတြက္ ႏုိ္င္ရာတာ၀န္ ထမ္းေနပုံ ကေတာ့ အားက်စရာပါ။ ဥကၠံျမိဳ႕က တရားေခြေတြ အလွဴခံျပီးေတာ့ နံနက္တုိင္း ရြာဦး ေက်ာင္းကေန တရားေခြေတြ ဖြင့္တယ္။ ဆြမ္းမရတဲ့ ေန႔ေတြ မွာေတာ့ ျမိဳ႕က အလွဴ ခံလာခဲ့တဲ့ ေပါက္မုန္႔ေျခာက္နဲ႔ ႏုိ႔ဆီ သုတ္စားျပီး အသက္ဆက္ သာသနာ ျပဳရ ရွာတယ္ကြယ္။ ၀ါတြင္းဆုိရင္ ဆြမ္းကြမ္း လုံးလုံး မရေတာ့တဲ့ အျပင္ ေက်ာင္းမွာ ေ၀ယ်ာ၀စၥ လုပ္မယ့္ ဒကာေတြေတာင္ မရိွေလေတာ့ ရြာဦး ေက်ာင္းၾကီးကုိ ပစ္ျပီး ဥကၠံ ဘုရားၾကီး တုိက္မွာ ေက်ာင္းသား တစ္ေယာက္ေလာက္ ၀ါတြင္းမွာ ရဖုိ႔အေရး အတင္းအၾကပ္ ေတာင္းရရွာသတဲ့။
ညီမေရ....
တုိ႔ရြာဦးမေတာ့ ေက်ာင္းကန္ဇရပ္ ေစတီနဲ႔ တို႔ဗုဒၶဘာသာ ရဟန္းေတာ္ တစ္ပါး ရိွေနေသးတယ္ ဆုိတဲ့ အသိကေလး တုိ႔ ဗုဒၶဘာသာ ၀င္ေတြ ရင္ထဲ ေရာက္ဖုိ႔ အျခားဘာသာ ၀င္ေတြ ရင္ထဲမလဲ ဒီအရပ္ ဒီေဒသ မွာေတာ့ ဗုဒၶဘာသာ ေအာင္လံၾကီး လႊင့္ထူထားပါလား ဆိုတဲ့ အသိေလး ရင္ထဲ ေရာက္ႏုိင္ဖုိ႔ ငတ္တစ္လွည့္ ျပတ္တစ္လွည့္နဲ႔ သာသနာ့ ေအာင္လံၾကီးကုိ အႏုိင္ႏုိင္ လႊင့္ေနရဆဲပါ။
ညီမေရ....
ႏုိင္ငံတကာမွာ သာသာနာ ျပဳႏုိင္ဖုိ႔ အတြက္ ဗုဒၶစာေပ ပါရဂူေတြ တစ္ပါးၿပီး တစ္ပါး တာစူေန တာဟာ တုိ႔ဘာသာ တု႔ိသာသနာ အတြက္ေတာ့ ၀မ္းေျမာက္ပီတိ ျဖစ္ရေပမယ့္၊ ဒီရဟန္းေတာ္ ေတြကို ေမြးထုတ္ ေပးလုိက္တဲ့ ေက်းလက္ ေတာနယ္ေတြ မွာေတာ့ ေနာက္ထပ္ သာသာနာ့ မ်ဳိးဆက္ေတြ မေပၚေတာ့မယ္ အေျခအေန အတြက္ ၀မ္းနည္း ေနရဆဲပါ။ ဒီအေျခအေန မွာေတာ့ ပုဂံေခတ္က ပုဂံျပည္ၾကီးကုိ ကယ္တင္ဖုိ႔အတြက္ တရုတ္ႏုိင္ငံ ဧကရာဇ္ဆီ အေရာက္ သြားခဲ့တဲ့ ရွင္ဒိသာပါေမာက္ က “ပုဂံျပည္ၾကီးကုိ ေရသြန္းေလာင္း ပါဦး” လုိ႔ ဆုိခဲ့သလုိ “သာသနာ့ ေရေသာက္ျမစ္ ေတြကုိ ေရသြန္းေလာင္းၾကပါဦး” လုိ႔ သက္ဆိုင္ရာ ရဟန္းရွင္လူ အမ်ားကို ေတာင္းပန္ ေလွ်ာက္ထားရင္း ဒီစာကုိ အဆုံးသတ္လုိက္ပါတယ္ ညီမေရ…။
အစ္ကုိ
ေအာင္စည္ဟိန္း
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ေပးဆပ္သူ ဘေလာ့မွ ဖတ္ရွဳ ကူးယူ မွ်ေ၀အပ္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ။
ေလးစားစြာျဖင့္
ဖိုးသား
6/18/2009, THUR:, 12:07:23 PM
No comments:
Post a Comment
pyaesoneaung2007@gmail.com